Ahh äntligen hemma!

Åhh vad jag har saknat mitt hem, min sköna säng och min tysta lägenhet. Shit jag visste inte att det kunde vara så här knäpptyst i ett rum. Men oj så fel jag hade.

Ännu en dag i nya skolan, lika rolig men jag känner ju att jag inte har kommit in i det. Huvudet känns tyngre och tyngre. Men på vägen hem på pendeltåget, som nästan var tomt så hann jag göra hela min läxa som jag har tills på fredag. Det kallar jag effektiv restid. Tänk om man hade varit lika disciplinerad i gymnasiet. Nu ska jag se till att hålla mig till att jag pluggar när jag reser.... hmmm känner ni mig rätt så håller det en vecka. Max!

Knapuknapu... nu ska jag testa och se om min säng är lika skön som när jag sist sov i den. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0