Back in town... Nästan!

Då var man tillbaka i Sverige, men jag har ännu inte kommit hem. Sitter hemma hos fader min. Började skolan idag. Det var ju något nytt, skojigt. Men massor av saker att lära sig. Nya namn, nya tider, nya tåg, nya lärare, nya lokaler,.... Å framförallt nya rutiner. Undra hur länge det kommer dröja innan man är inne i dem. Men jag känner mig grymt peppad. Det var skoj att träffa massor av människor som alla är intresserade av samma sak. Även om många av dem inte hade jobbat praktiskt inom handelsyrket så ville de ju göra det.

Ja vad ska man säga om Rhodos...
Mycket sol, mycket Öl, bra carbonara, många blåbärsshots och mycke danska "wienerbrön" hihi.
Lite sömn, inte så mycket bra mat, jobbiga inkastare, bränd haka.
Å Carro lessen men jag kommer inte få en Toblerone. :)

Kommentarer
Postat av: linda

jag ska fan ha en toblerone!!! lätt att jag e värd det! :-P

2007-08-22 @ 16:41:17
Postat av: Carro

Utan Toblerone stannar världen!
Jaha Linda...come and get it.... ;-)

2007-09-02 @ 20:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0