Datanörd!

Jag erkänner, jag har blivit datanörd. Å inte datanörd jag kan massor av saker, inte heller sådär tjejigt datanörd att jag måste uppdatera mig om mode och vad mina vänner gör. Nä, Flanders (min bäste vän) har lurat mig in i fördärvet och gjort mig beronde utav Tribal Wars.
Det hela började för tre veckor sen när Flanders skulle åka bort och jobba på en golfturnering. Han behövde någon som kunde sitta på hans konto. Jag sa att jag kunde ställa upp, fast jag hade ju inte en aning om jag skulle göra rätt eller om jag skulle döda hela hans trupp.
Som tur är så skötte jag det hela rätt hyfsat och Flanders kunde komma hem och fortsätta med hans lilla by. Eftersom jag hade skapat ganska mycket i byn så var ju rätt så nyfiken på hur det gick och sa väl en del till honom när han inte uppdaterade som jag hade tänkt från början. Så som en lite surprise så hade han skapat en egen lite by till mig när jag kom hem från Rhodos... EvilEwe. Ahhh min egna lilla by. :)

Så här är jag nu en vecka senare och känner att jag börjar skapa mig ett litet beroende för detta spel. Jag, Ewelina som i princip aldrig har varit intresserad av dataspel väntar med spänning på nästa gång jag kan gå in på internet och se hur det går för mina trupper. Min by är ju fortfarande i uppbyggnadsfasen och det dröjer väl ngn vecka eller så innan jag på allvar kan ge mig in i spelet. Men oj vad det är kul ändå.

Så jag erkänner! Jag är en datanörd!

image98

Låt alltid livet leka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0