Den största slöpitten av dem alla...

Okej... man kanske ska duscha direkt efter träning. Men om man inte har tränat så hårt då? Va ute och sprang både i måndags och tisdags, så jag behövde ju inte göra något egentligen. Men jag och frida var ute och gick en stund å visst det var varmt men jag blev ju inte så svettig. Men jag kanske borde gå och duscha snart... Eller så kan jag åka hem till Mats och co och lukta lite svett. Det är ju bara mysigt. Urk.
Vet inte ännu om jag ska göra det... har ju sagt att jag ska spara pengar. Svårt val, väldans svårt val. En öl är ju aldrig fel men jag ska ju jobba 7-18 imorrn... det är ju ganska långt. Ska nog ta den där duschen och fundera lite.

"Jag har både en telefon och en mobil i väskan!" citat carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0