Sugarplum Fairy & The Ark!

Var på konsert i lördags... å va de var bra! Shit vad man blir euforisk av att se ett bra band. Carro, Malin och jag drog till E-tuna igår. Vi har inte riktigt varit medvetna om att det var igår som vi skulle åka. Vet inte hur många gånger vi har påminnt varandra och fått - Ajust det! Tillbaka. En timme innan vi skulle åka går Malin hem från mig och tror att hon ska hinna sova... Då hade hon inte gjort iordning sig överhuvudtaget. Skumt att man kan glömma bort något så viktigt som denna konsert.
Vi var på Sugerplum när vi var i Sälen. Då stod det en snubbe längst fram och skrek Kristian, Kristian hela kvällen. Kristian är trummisen i bandet och tydligen hade de gått i samma klass. Kristian verkade halvbesvärad av att ha denna människa skrikandes var 30:e sekund. Jag undrar om denna människa skrek Kristian, Kristian när de gick i samma skola. Shit va jobbigt det måste ha varit i så fall.
Eftersom Kristian är väldans het så följde jag denna snubbes väg och skrek Kristian, Kristian hela gårdagskvällen. Mmmm me like a lot!
The Ark är grymma scenmässigt. Det är verkligen mäktigt att se dem på scen. Ola Salo ger en show som ingen annan. Helt grymma. Vi konstaterade att vi verkligen fick valuta för pengarna.




Kristian, Kristian! Du är bra Kristian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0