Tjejsnack V.31

Vad har du mest av; blomväxter eller gröna växter utan blommor, har du någon favorit?
Hmm inte svårt att svara på.... Jag har tre gröna. Av mina växter är alla favoriter, men solrosor är outstanding! Svårsköta, men fina som attan.

Har du balkong, trädgård etc. där du odlar något själv, vad? Om inte, skulle du vilja odla, vad/varför inte?
Noop... inget av det. Jag skulle vilja ha en örtträdgård, ett solrosfält och tomatplantor. Känns harmoniskt.

Vilka växter tycker du är lätta/svåra att hålla levande?
Lätta, de som finns i min lägenhet. Svåra, alla blommor/växter som jag har kastat genom åren... Finns inte många sorter som jag lyckas hålla levande. Tyvärr!

När du köper växter till dina fönster, hur tänker du då?
Min första tanke är, oj va fin den måste jag ha! Min andra är, nej ställ tillbaka den är död snart... Därför köper jag inte växter, jag får dem!

Anser du att du har gröna fingrar? Varför/varför inte?
Kan nog verkligen inte påstå att jag har det... Måste man inte ägna en tanke åt blommor/växter för att ha det? Jag tänker på mina växter när de börjar hänga väldans mkt.

Villduoxåvamed?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0