Tjejsnack V.35

Hej hopp i dunderflopp... Hmm vilken hög nivå jag satte på det rimmet. Veckans tjejsnack är om musik... Vad tycker du? Glöm ej att svara... Flan the man du va lite klen förra veckan. Detta borde du kunna ngt om.

Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken?
Jag lyssnar just nu mkt på Suger Plum Fairy och Timbuktu. Sen är det mest R´n´B. Det bästa är att det finns mycket variationer. Man kan hitta något oavsett om man ska på fest eller sitter och softar.

Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren? Om du är tonåring nu, så vad lyssnade du på som barn?
Jag lyssnade ungefär på samma stil. Men det var mer blandat då. Jag syltade gärna in mig på en enda låt och lyssnade på den tills jag inte stod ut ngt mer.

Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför?
Jag vet inte men jag blir väldans stressad av Dubmusik. Inte att jag inte klarar av att lyssna på den, men jag associerar det med dåliga saker så det känns lite olustigt.

Nämn fem artister du har sett live/skulle vilja se live.
Sett Live: SugerPlumFairy, The Ark, TeddyBearSthlm, No Doubt & Erik Segerstedt....
Vill se: TIMBUKTU, Justin Timberlake, Robbie Williams, Pink & Elvis.... (Ja jag vet att han inte lever, men I wish)

Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha?
Nope, inga. Tycker inte att det är ngt speciellt med autografer. Men det skulle vara ballt att ha Elvis autograf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0