Usch blä fy.... å dubbel urk!!!

Okej ni som känner mig vet att jag har lite svårt för det här med tandborstning. Självklart borstar jag tänderna... men om man ska dela tandborste med mig så bör man känna mig väl och ha utbytt saliv ett antal gånger. Jag har även lite svårt att se folk borsta tänderna i närheten av mig, speciellt om det är mat inblandat. Usch fy.... jag får rysningar ända upp i nackhåren... Blääää. Jag vet inte riktigt varför men det är bara så.

Eftersom jag ska bo hos pappa nu lite nu och då så lämna jag kvar min tandborste hos honom för att slippa släpa med mig den. Men stupid me glömde ju helt bort detta när jag väl kom hem till Trosa, för en liten stund så börja jag göra iordning mig för att sova och skulle gå och borsta tänderna. Kom då på att jag inte har  varit och köpt någon ny tandborste..... Vad att göra?
Jo tur i oturen eller jag vet inte om det var så turligt. Men brorsan var här för några månader sen och han hade med sig en relativt ny tandborste, den fick jag använda. Urk... inge ont om honom men blääää.
Jag måste använda denna imorgonbitti oxå, snälla låt det inte bli morgon.


image97

Fulöl eller ingen öl?


Fulöl såklart! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du vet väl att morsan alltid har extra borstar hemma???

2007-08-29 @ 18:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0