Fire!

Drinkkväll på Fina Fisken, värsta trevliga kvällen. Det var länge sen jag var ute och hade det så gemytligt trevligt. Gick och tog en fika med Dandan han föreslog bärs på Fisken, hade egentligen planerat för hemmakväll. Men han övertala mig. Väl där tycker han att vi ska ha drinkväll, jag är inte den som är den. Satt runt elden och drack massor av goa drinkar. Oj oj oj...  Godast var nog fildelcastro, massor av Lime men jag tyckte ändå om den skumt.

Självklart stod jag och köa för Harry Potter inatt klockan ett. Hade stenkollen på klockan så vid tio i ett gick jag till vakten och hörde om det var lugnt att jag pös iväg en stund. Ja visst sa han men då kostar det 50:- att komma in igen. 50kr är du tokig tänkte jag.... Men efter att jag hade förklarat vad jag skulle göra så sa han att det var den mest skumma bortförklaringen så jag undkom betalningen. Shit vad förvånad jag blev uppe på bokhandeln, det var grymt mycket folk. Men jag fick min bok innan de tog slut. Så nu är det bara att stäckläsa. Wieee




Kommentarer
Postat av: Dandan

Ewe!
Första kvällen i Trosa på väldigt länge blev till en toppen kväll. Det gör vi om snart igen
// Dandan

2007-07-22 @ 14:35:16
Postat av: Ewe

Off Course,,, inga problem! :)

2007-07-22 @ 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0