Harry Potter!

Jag börjar känna mig smått fixerad vid Harry Potter. Vi har kört ett Harry Potter race i några dagar för att komma i rätt stämmning inför den femte filmen. Oj vad jag tycker att de är bra...
Jag kan komma på mig själv med att stå och dagdrömma om hur det skulle vara att gå på Hogwards. Det känns ibland även som att Harry Potter skulle kunna vara på riktigt. (Inte helt friskt...)

Jag är iallafall inte ensam om detta problem. Flanders, min Harrypotter vän ringde mig idag och berätta att han hade drömt att han var elev på Hogwards.

Läste i tidningen om en tjej som var helt fixerad vid böckerna och filmern. Hon tyckte om Slytherin... Jag säger bara det, slytherin.

Inatt klockan ett är det jag som står utanför bokhandeln för att köpa mig ett exemplar av den nya boken. Jag vet att jag inte kommer att vara ensam. Helena på jobbet ska oxå ner och Sara kommer att jobba. Hon har lovat att hålla en bok åt mig. :)

Jag kommer säkert att tjura till den här boken. Förra boken grät jag floder... är så blödig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0