T-cat & Jag!

Igår var det återigen dax för veteranbilsträff.  Årets första för mig.  Jag och Flanders gled ner för att spana.  Det var många bilar som trängdes nere på hamnplanen. Många välkända ansikten, såklart så stod styvfar där med Anglian. Den glänste i solen. Lasse stod bredvid, han glänste lite han också.
Hitta ingen bil igår som fick mitt hjärta att ta ett extra skutt, även om det fanns många fina.

Vi hade verkligen tur igår. Gled förbi Fyren tittade in lite försynt och upptäckte att de skulle ha liveband. Liveband... ja jag säger det. Det är verkligen roligt om det är något bra band. Å det var det.... T-cats med 50-talsmusik.  Det verkligen rocka om dem. Härligt värre!

                      

Ikväll blir det sushipremiär. Är lite spänd över hur det ska smaka. Känner mig lite rädd. Men jag har tittat på Benson nu på morgon i TV4-morgon så då blev jag lite lugnare. Han såg redo ut att ta emot min order.

Melon och ananas gör inget päron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0