Those flashing lights come from everywhere...


Varför blir jag alltid så här? Sitter uppe och gör inget vettigt, gå och sov istället. Nä det kan jag ju inte,,, det är ju lördag. Känner mig verkligen inte på humör att sova. Men vad är alternativen? Antingen hänger jag med Frida, Linda och Malin till Tullen. Känns verkligen inte lockande, är väldans trött på det stället och halva sommaren har inte ens gått Eller så går jag ut och går. Den idén går ju bort på en gång, det spöregnar.

Finns det några vänner som är vakna så här dax som känner för att prata i telefonen? Hmm inga nyktra, kanske Carro men hon håller väl på att ta farväl av Pelle. Tycker väldans synd om dem... har nästan precis träffats och så ska han åka iväg till Boden,,,,,,,,,,, jättelänge.

Ska kanske ta upp en gammal hobby? vilken då... en lugn och stillsam en som inte väcker mina grannar. Funderar på målning. Undra var mina saker är? Säkert undanpackade i någon låda på ett smart ställe....

Ahhhhhhhhhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0