Tjejsnack V.28

Har du internetbank, vilken? Om inte, varför?
Ja, jag har Swedbank.

Brukar du posta något med snigelposten, vad?/Om inte, varför?
Ibland, mest saker som inte går att besvara på annat sätt. Sen blir alla vykort med snigelpost.

Brukar du handla, eller skulle kunna tänka dig att handla på internet? Vilken typ av saker?/varför inte?

Ja jag handlar på internet. Kläder och prylar. Mkt filmer och böcker. Sen tycker jag om att vara inne och köpa julklappar på nätet. Jättesmidigt

Har du sålt något på internet, eller skulle du kunna tänka dig att göra det? Vad/varför inte?

Jag har sålt min bil på blocket.

Vad är det bästa OCH sämsta med snigelpost? Med mail? Vilket föredrar du?

Det bästa med SP är att det känns lite mer personligt och mysigt. Sen blir jag alltid lika glad av att få post oavsett vad det är. :) Det sämsta... oftast är det räkningar. Med mail, bästa=det går fort sämsta=känns inte lika viktigt.
Jag fördrar de båda men det beror på posten.

Dessa frågor kan besvaras av alla tjejer. Kopiera dem gärna och svara på dem under kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Flanders

Det luktar könsdiskriminering här...
Nu e jag sur igen!

2007-07-12 @ 20:37:45
Postat av: Ewe

Du vet att jag räknar dig som tjej... så du får jättegärna svara om du känner dig lite stött... :)

2007-07-13 @ 13:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0