Tjejsnack V.30

Tjejsnack Vecka 30

Vilka av Sveriges [7 underverk] har du besökt/vill besöka?

Jag har besökt:
Visbysringmur, Wasaskeppet och Globen. Jag vill se alla!

Vilka av Världens [7 underverk] har du besökt/vill besöka?
Jag har inte sett något... men jag vill besöka alla!

Vilken plats/byggnad skulle du vilja kalla ett riktigt underverk och varför?
När man åker till fjällen så passerar man ett valv med granar, när det är snö på dem så vill jag kalla dem ett underverk! Annars tycker jag vår skärgård är ett underverk!

Vilken artist skulle du kalla för ett riktigt underverk och varför?
Jag skulle nog inte kalla någon artist för ett underverk. Men Timbuktu är nära nog. :)

Har du gjort något som i dina ögon är ett underverk, vad?

Jag satte upp en hylla i mitt vardagsrum... det är ett underverk!

Flanders, du vet vad som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0