Tjejsnack V.31

Här kommer tjejsnacks frågor för v.31. Flanders! Du glömde sist... Hoppas pizzan smaka, du var lite värd den efter allt springande.

Har du körkort och hur länge har du haft det?Om inte, ska/vill du ta? Motivera!
Yes, off course! Haft det i fem år, 26dagar och 10timmar.

Äger du en bil, vilket märke? Om inte, skulle du vilja ha en bil om du hade körkort? Motivera!
Ja än så länge... Försöker bli av med den. Min lilla pärla. En Saab 9000Cd -96:a mörkblå. Ahhh va den är fin.

Vilken är din favoritbil? Motivera!
Just nu är det min egen, vill inte skiljas!

På vilka sätt tar du dig oftast fram?
Cykel eller till fots. Don´t leave home without my bike. :)

Vilka fordon har du åkt/skulle vilja åka? (Ex. bil, båt, buss, flyg, spårvagn osv...)
Jag har åkt alla dessa fordon. Åker gärna alla igen!



Kommentarer
Postat av: Flanders

1). Klart man har det, har nog bara haft det i snart tre år eller nått.. (ligger i hallen o jag orkar inte kolla).
2). Jag äger ingen bil, men jag har en.
3). Bubbla med en porsche motor i is the shit!
4). Bil såklart!
5). jag har åkt allt utom ubåt och rymdskepp.

2007-07-30 @ 22:40:44
Postat av: Anonym

hej söta blåbärspaj...hoppas allt e toppen...puss saknar er!!

2007-08-01 @ 15:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0