Vad är oddsen?

Var ute och sprang ikväll och den roligaste saken hände. Jag börja skratta för mig själv och kunde inte sluta på ett bra tag. Eftersom jag och Malin hade varit på grönan kom jag inte ut förens straxt efter nio, då är det inte jättemånga ute och springer. Tog ett varv i spåret, där mötte jag en sen fortsatte jag vidare och tog ett varv i våtmarkerna. När jag svängde ut på raksträckan vid Statoil på väg mot Trossen så ser jag att det kliver på en till löpare. Han springer inte så fort så jag närmar mig honom sakta men säkert. Vid början av raksträckan så ser jag en till löpare, han är på väg mot oss två.
Löparen som springer åt samma håll som jag börjar gå, när jag kommer ifatt honom så springer den tredje löparen precis förbi oss. Vi tre är de enda på hela raksträckan.

Det roliga i det här är att alla tre är klädda exakt likadant. Röd vindjacka och svarta shorts som slutar vid knäna.... hur kan man inte börja skratta. Hahaha
Undra vad de som körde förbi oss tänkte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0