yippee ki yay mother fucker!

Last night, couldn´t even get an answer...
Shit vad jag sov gott igår natt. Var som klubbad. Älskar verligen de nätterna, kanske var det för jag börja tolv idag eller så var det för att jag börjar känna mig sjuk. Men guuuuud va skön min säng var. Hoppas jag sover riktigt skönt inatt oxå.
Fast först ska jag läsa ännu mer Harry Potter. Det börjar hända spännande saker nu. Min engelska börjar komma ikapp. Nu har hjärnan hittat den gamla ordboken och fått upp tempot.

En vinst för mig! jag har haft matlåda med mig i över 1½ vecka, jippie vad duktig jag är. Kan bara Trobo komma med det nya kylskåpet snart så är det storkok på allvar som gäller. Man kan inte storhandla så mycket man vill när man inte har frys. Men jag har blivit riktigt duktig på att inte småhandla. Jag kör trixet med att inte ha med mig några pengar överhuvudtaget.
Eftersom jag, malin och Frida är på väg mot ett nyttigare liv så är det här med matlåda något som är väldans bra. Man planerar dagen på ett helt annat sätt. Man vet vad man ska äta dagen efter och då kan man utesluta allt onyttigt.
Så idag var det rotsaker för hela slanten.... Gott? Nja det var godare igårkväll...

Bra skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0