Äntligen!

Shit va skönt! Har kommit ut och sprungit för första gången på 1 månad. Det har inte varit skoj att vara skadad. Tog ett varv i spåret, kändes som att jag kunde ha fortsatt men vågade inte göra det nu första gången. Ska vänta nu i två dar och känna hur det känns. Om ingenting händer så ska jag ta två varv på ons och förhoppningsvis så kan jag ta tre nästa vecka!! Wieee håll tummarna. Det gör jag.

Frida, Linda och Jag fick värsta braiga idén idag. Kycklinggryta ute i det fria. Sagt och gjort vi ringde Carro, Pelle och Flanders. Jag tog fram min största gryta och slängde ihop världens största gryta. Gott och väldigt mysigt...


image33

Kommentarer
Postat av: Mamma Ingrid

Ser smarrigt ut... Nästan lite mamma o Lasse stil. Kram

2007-06-12 @ 17:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0