Bonus på kortet!!!


Idag har varit en riktigt bra dag. Nästan en sovmorgon, (bettan väckte mig vid åtta) cykla ner till henne och fick benen vaxade. Det är nog månadens höjdpunkt när pälsen rycks bort. Alla undrar om det gör ont... jag skulle inte säga att det gör ont. Utan det är mer en smärta som man tycker är skön. Låter det skumt? Kanske, men det går så fort och efteråt känns det ingenting så när väl rycket kommer så sprutar det säkert jättemycket adrenaline i min kropp så jag får en kick och inte tycker att det gör så ont. Eller så är jag bara knäpp och tål smärta lite mer än andra. Vet inte stort mysterium.

Efter besöket hos Bettan tog jag en cykeltur. Riktigt nice, solen lös och racerhojen flög fram. När jag kom hem ifrån turen så tog jag fram min lilla pilatesboll och försökte göra mina bästa moves på den. Gick inte riktigt så bra som när man är på gymmet. Men hej några sittups lyckades jag nog åstakomma. På väg till jobbet så kollar jag posten och då har jag både fått Zoolander och HM, det kallar jag Jackpott!! Tjetjing.

Jobbet har väl varit som vanligt, inget oväntat alls. Slapp diska sågen det var iofs oväntat. När jag senare cykla ner på konsum för att hämta mitt HM paket så är det verkligen ett paket. Ni som brukar hämta HM paket vet att när man köper lite varor så packar de i små fula plastpåsar. Så jag blev verkligen lycklig när det var ett grönt och vitt paket som låg och vänta på mig. Kvällen var räddad.

Sitter nu här i min nya tröja och kvällen är fortfarande ung. Imorgon är man ledig.
Känns som en perfekt dag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0