En bra frisör kan rädda liv!

Har precis kommit hem från frisören Sören. Eller frisören Bengan fast det rimmar ju inte lika bra. Undra om jag kan få honom att byta namn.,,? Måste fråga vid tillfälle. Varje gång jag sätter mig i hans stol får jag lite ångest över hur jag har skött mitt hår. Jag vet vad han kommer att säga. Han sa likadant idag. Han tycker synd om mig för att jag ska ha så slitet hår och han förstår inte hur det kan komma sig. Bara för att jag har en bad hair day varje dag så betyder det ju inte att det är synd om mig, eller? Jag tycker faktiskt om mitt hår ibland. Ungefär varannan tisdag.

Irra i lägenheten idag igen, förstår verkligen inte hur detta är möjligt. Jag bor på 29kvm och lyckas ändå snurra in mig i den. Leta febrilt efter mobilens datorsladd. Visste ju att jag hade lagt den på något smurttigt ställe. Så går det när man fuskstädar. Efter många lyftningar på klädhögarna så hitta jag den. Den låg precis bredvid sängen där jag hade använt den sist. Såklart.!

Jag har börjat känna att jag bara blir virrigare och virrigare, undrar om det är en tidig 30årskris..? Hur tidigt kan man få dem? Ända sen jag flytta från Fredrik så har jag bara slutat bry mig. Jag bryr mig inte om disken står ett tag, bryr mig inte om jag glömmer att äta. Å jag bryr mig verkligen inte om vart jag lägger mina saker. Idiotiskt tänkande... för när jag sen ska ha mina saker så finns de aldrig där. Kan spendera timmar på att leta efter en bok som jag tror att jag såg i lägenheten fast den i själva verket fortfarande är kvar hos Mamma. Nä bättring ska det bli. Nu är det jag som skärper till mig. Diskar på en gång, ja på en gång! Inte en vecka efter att du har ätit. Ska nog gå och kolla i köket på en gång.


Okej,,, jag är ett stort fan av Zoolander. Me like a good pose.! Men blev inte håret bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0