Midsommar!

Midsommar 2007. Ja vad kan man säga älskar högtider. Känns så roligt att samla ihop vänner och familj och träffas. I år var vi hemma hos mama and Lasse. Brorsan hade bjudit ner några vänner från stan och vi bidrog med några från Trosa.



Bild 1: Försöker skåla med mina föräldrar, de verkar lite ofokuserade på uppgiften!
Bild 2: En del tror att man ska äta sill på midsommar....
Bild 3: Jag tycker man ska äta den här istället! :)
Bild 4: Jag tror att Linda förklarar hur bra jag är....




Bild 1,2 och 3: Magnus, Philip och Flan the man with the plan and a tan!



Bild 1: Hmm undra hur många tårtor som jag har på mina sida?
Bild 2: Jätteglada, jättestela.
Bild 3: Frida hade fixat de bästa lekarna! Hatten av för syrran. :)
Bild 4: Varför mumsmums? Varför?


Okej, jag är väldans glad att jag var med i det vinnande laget. Vet inte riktigt hur det hade gått annars eftersom både jag och min mamma inte är de bästa förlorarna! Alltid skoj att avsluta midsommar med lite fuskbubbel. En riktigt mysig midsommarfest blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0