Oleary´s + Marknad!

Ok, jag har kommit på en sak. Fredagar är inte en bra dag att dricka på. Usch ska genast sluta med det. Speciellt när man börjar jobba klockan fem på mornarna. Man är inte riktigt sitt piggaste jag om kvällarna. Blanda det med några öl och det är en livsfarlig kombo. Inte för att jag skadar någon eller så men man blir rätt så slirig. Nä fredagsölar är det slut med... Ja om man inter räknar midsommar för det är väl en fredag, och jag kan ju absolut inte missa statsloppshelgen. Å är jag inte i Arvika på en fredag. Hmmm okej men alla andra fredagar då ska jag absolut inte dricka några öl.
Det var en rolig kväll igår, Frida var iofs lite seg men det gjorde inge hon är söt ändå.

Idag är det marknad. Jag och Linda var nere och köpte de obligatoriska ballongerna. Hon köpte en nyckelpiga jag en superhjälte (så klart) och sen köpte vi en sagohäst till Frida och en My little ponny till joppe. De ska få de ikväll. Hoppas ni blir glada!

Efter ballonginköpen så la vi oss på varsin filt i solen utanför mig. Vi hade beslutat att vi skulle ha värsta picnicen med bara massor av godsaker. När vi väl var på Trossen kom vi inte riktigt på vad vi skulle ha så det sluta med att vi köpte varsin macka, lite jordgubbar, vindruvor och bullar. Vindruvorna var sura, riktigt äckliga. brrr....




Å Malin, vi sakna dig! Massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0