plankfan!!

Jag ser ut som en planka... hmm det lät fel. Men jag känner mig som en. Har stått på jobbet idag från 6-13 och gjort plankor. 7st närmare bestämt 5 köttplankor, 1 fisk och 1 italiensk. Den italienska blev finast. Men det var bara för att det var till mina favvokunder. Paret Taube. Supersöta, alltid glada och trevliga. Men plankor, hur många kan man göra innan man tröttnar. Ja jag kände mig trött efter idag. Fasar lite inför fredag, då är det skolavslutning. Finns det någon värre plankdag? Just nu är det oroväckande lugnt på den fronten. Det har bara inkommit 5 beställningar. Helvetet kommer säkerligen infalla på måndag och hela Trosa:s befolkning kommer att ringa. Ahhhh jag kommer inte att svara i telefonen.

Världens finaste väder, så ikväll blir det grillning hos Flanders. Mysigt värre.


 
Okej det är inte en planka, men det är en smörgåstårta och det gjorde Frida ett gäng av idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0