Request från folket!

På allmän begäran (eller Jeppes å kanske lite Frida) så tänkte jag ha en liten veckorapport om hur det går för Jeppan "Mattan mcconaughey" Nilsson. Den här veckan har börjat bra för Mattan. Tokrolig fest i helgen (marknaden) och sen stenhård magträning på måndagen. Han fick gå en rond i boxning med Martin "Mathilda" Karlsson. Båda påstår att det är den andre som är klen, men jag vet att jag skulle kicka asset av de båda! Det ser alltså bra ut för Jeppan... Men kommer han klara utmaningen innan sommaren är slut? Jag har hört någe rykte om att innebandyn ska ha sommaruppehål. Kommer Jeppan slappa till då? Hmmm frågor som bör bli besvarde!

image38

Något suddig bild men vi ser hur Mattan är på väg att knäa Mathilda allt vad han har, kändes ingenting påstår Mathilda. Hö hö... som jag brukar säga! Å var är garden?

Kommentarer
Postat av: Kungen

de e sant.. hände inget å kände inget

2007-06-13 @ 20:52:37
URL: http://martinvandembo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0