Stadsloppet!

image70

Formen inför ikväll just nu 14:52 är kanske inte den bäste.
Ligger i sängen har precis blivit brutalt väckt av min mor. Halsen känns inte helt ok. Men vad kan inte två alvedon och en dusch lösa?
Siktar på 52:23 så det gäller att kuta på. Jag borde kunna ta det, annars är jag dålig. Jag kommer ta det om foten håller hela vägen. Peppar peppar.... klart den håller.
Det riktiga loppet börjar ju ändå inte förens när jag kommer i mål. Då ska jag ju på rekordtid springa hem, duscha, äta, bli snygg och hinna vara nere till Tullen så att jag blir insläppt.
Tycker att vi som har sprungit borde vara lite V.I.P utan oss som sprang så skulle det ju inte vara så mycket folk i omlopp på stan och då skulle ju inte Tullen ha sådant tryck som de har... ska nog maila nån om saken.

Spring fort, spring snabbare, spring utav bara helvete!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0