Sten Sture

Ha ha... Nu har jag äntligen fått ett nytt husdjur. Okej Frida och Petra, ni påstår att ni inte slog ihjäl nattfjärilen Hubbe med Hansom pärmen. Men, ni har öppna lår så jag tror er inte. Jag vet att ni är skyldiga. Har varit lite ensamt sen Hubbe försvann. Men igår kom det en fluga inflygandes... jippie! Sten Sture har varit ganska lugn än så länge. Satt mest i fönstret under gårdagen. Får se när han blir lite mindre blyg om han blir mer aktiv. Hubbe var ju mest ute och flög om kvällarna.



Gnugga inte armen om du inte känner foten!

Å någe chockerande! Det stod inget om Matthew Mcconaughey i Klick eller Fredagsbilagan... jag är tagen. Känns inte riktigt som fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0