Tvättstugefest!

Okej, fredagar har inofficellt blivt min tvättstugetid. Den är alltid ledig och eftersom jag jobbar varannan lördag så är det ganska smidigt att tvätta på fredagar. För att göra saken lite roligare så kallar jag det tvättstugefest. Visst låter det mkt skojigare?? Hmm kanske inte. Men jag tycker det är viktigt att tänka positivt. Idag däremot blev det en äkta tvättstugefest! Frida ska komma hit på middag och vi ska dricka vin och åka till södertälje för lite rattirajraj. Gick ner med den första tvätten, sen gick jag upp och öppna en cider och börja göra mig iordning. Vips vad roligt det är att tvätta. :)
Jag önskar att när jag tvättar i min lilla tvättstuga att något spännande ska hända, det har det tyvärr ännu inte gjort. Är ganska oskuld på detta med tvättstuga eftersom jag har haft den stora turen att alltid ha en tvättmaskin i lägenheten. Jag har en vän (med fördelar) som var med om en rolig sak i tvättstugan. Han skulle gå ner och tvätta och där stod det en spritt språngande naken man. Wow tänk om ngt sådant skulle hända mig... jag skulle ju hänga i tvättstugan jämt. Men sån tur kommer man väl inte ha.
Ikväll blir det alltså rajraj, rapport kommer att komma!
Lev livet, nån annan kan sno det.

image21


Det är alltid bra att vara piffad, även om det är för tvättstugan. Man vet ju aldrig vad som händer där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0