Vilken kalasdag....

Jag diggar verkligen mina lediga torsdagar... Speciellt när jag får skrota lite som jag vill. Hade tidiga tvättstugetiden så jag kom upp i vettig tid. Hade sju minuter över när jag var nere i tvättstugan och då satt jag och filosoferade lite över mitt liv. Kom fram till att jag tycker om det... kändes skönt att ha hela sju minuter till att inte göra något alls, bara sitta på en bänk och vänta på att tvätten ska bli klar. Undra hur många som har den tiden över?

Efter min fina tvättstugeupplevelse så mötte jag min mamma nere på stan. Vi hade bestämt en träff för att vara turister för en dag... det gick ganska fort. Vi börja på torget med att inte gå in i några affärer överhuvudtaget. Sen gick vi åpromenaden ner till hamnen. Där vi fort konstaterade att det inte låg så många båtar i hamnen. Gick i varenda hamnbod, hitta inge skräp att köpa. Avsluta hela vår turistupplevelse med lunch på Fyren. Shit va bra vi är på att turista jag och morsan!

Jag har även hunnit med att baka en tårta, det var skoj. Vet inte hur länge sen det var jag baka. Kul att göra ngt man är bra på. Hade nämligen bjudit in mormor och morfar på fika. Som tur var hade jag Gunnar idag så jag kunde ta en liten bit utan att få dåligt samvete. Å Gunnar var inte nådig, berätta att jag ville börja klättra. Banne mig om jag inte har klättrat fast inne på gymmet. Jag klättra på golvet, i maskinerna och tillåmed på crosstrainen. Oj om jag inte kan klättra nu så kan ingen det.



Om ni inte hör någon ropa, lyssna inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0