Vill/vill inte!

Ahhh.... vill veta om jag kom in. Börjar känna mig nervös. Vad kommer hända om jag kommer in? Shit va livet kommer att ändras. Vill ju verkligen börja plugga, speciellt nu när jag bestämt mig vad jag vill göra här i livet. Känns bra att man börjar strukturera upp livet. Men hur kommer det gå med pengarna? Är ganska van att ha mkt pengar att röra mig med. Inte riktigt tänka vad jag gör med dem. Har kommit på mig själv med att jag bränner pengar utan att tänka mig för. Det har inte spelat så stor roll eftersom jag har haft en bra inkomst. Men ska jag bli student så kommer jag verkligen inte kunna ha den inställningen.

Har börjat tänka på vad jag ska ändra.
Ändring 1: Sälja bilen. Ok jag älskar min bil, den är en riktig pärla. Men Frida å Martin älskar den oxå det är dyrt att ha bil för tre när bara en betalar.
Ändring 2: Om jag kommer in så ska jag inte ut och resa så mkt med vännerna under pluggåren. 1 gång om året får räcka. Kanske två... En till fjällen och en till solen.
Ändring 3: Blir jag student så ska jag festa mindre, eller det ska jag ändra ändå. Jag ska börja träna mer istället. Detta är ngt jag verkligen vill. Men sommaren i Trosa är sommaren i Trosa, går inte att ändra på förens till hösten. Då banne mig är det hårdträning som gäller. Inte bara 4ggr i veckorna utan då ska pass under helgen in.
Ändring 4: Denna ändring kräver att jag får nytt kylskåp av Trobo, Ska börja storhandla och göra matlådor.
Ändring 5: Verkligen tänka till lite!

Ok, nu känns det lite bättre.

Kan jag få det där brevet?




Kommentarer
Postat av: fridus

ok,, men så mycket lånar jag ju inte pärlan,, lite överdrivet??

2007-06-20 @ 23:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0