Jävla hantverkare!

Kommer ni ihåg fläktbolaget?? De som installerade den brummande fläkten i köket... Ja de skulle komma igår för att ställa in ngt. Fråga mig inte vad. För jag har noll koll på fläktar. :)
Men jag skrev en lite vänlig lapp och bad att de skulle sänka volymen på den eftersom jag inte kunde sova om nätterna.
Mmmm kommer hem samma dag och det är tyst. Tänk er va skönt! Jag har sovit en hel natt utan att bli väckt av oljudet i köket. Ha!

Men döm om jag blev förvånad när jag vaknade imorse och skulle ta mina mått som jag gör lite nu och då. De har knyckt mitt bästa röda måttband!
Vilka vandaler... får man göra så??
Tror de att en tjej inte kan ha ett riktigt måttband hemme eller?

Freaking tjuvar och banditer.
mailade ett väldigt argt mail idag till dessa fläktnissar. Har fortfarande varken fått måttbandet eller något mail.

Usch och fy på er hantverkare!!

P.s alla utom Flanders då! D.s

Kommentarer
Postat av: Flanders

Fan va dålig stil!

Snickare o Ventnissar e inte att lita på!

2007-11-17 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0