TBW fuck Yeehhh!!

Det är inte alla av mina vänner som förstår tjusningen med TribalWars. Men vad är det inte att gilla?? Man har en sysselsättning de gånger man har tråkigt. Genom TBW så hittar man nya vänner, okej alla är inte alltid lika normala. Det är ändå en datorvärld vi pratar om. Men jag har blivit tokbra vän med massor av nya människor. Festligt!!

Festligt var verkligen ordet för dagen. Jag och Kaj, en av mina vänner från TBW håller just nu på att försöka fixa ihop en liten fest för de människor som är med i TBW. (alla roliga+kattis lilla 13åring. :)) Det ska bli så skoj att träffa alla! Wiee!!

Men helt allvarligt Kattis är grymt skoj. Det är skönt att träffa på tjejer som är intresserade av samma saker som en själv:
TBW, killar, rödvin, byggmässor och våra bästa vänner som oxå är med i spelet.

Så vill ni ha massor med nya schysta vänner... joina oss!

image139


uhhh här är de alla tre, Boogeyman, W@rrior och Aurian. Helt underbara människor. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0