Tjejsnack V.42

Veckans tjejsnack frågor har jag själv kommit på. :)

 

 

Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?

Det är många: Frida, Mamma, Mormor, Flanders, Linda, Malin, Carro, Petra, Nicklas, Philip det finns flera som jag verkligen känner att jag kan komma till vad som än händer. Men de här är de jag väljer att komma till. :)'


Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?

Jag har sagt det högt en gång, och då blev det ett j***a rabalder så det gör jag inte om men jag tror absolut att man har en pytteytteliten skillnad på rangordningen. Fast den är ju hur liten som helst...


Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?

Inte något stort, det händer väl småsaker nån gång ibland med inget som är värt att hänga upp sig på.


Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?

Ja, jag tycker att jag är en god medmänniska. Jag tror att folk runt mig tycker om mig och jag tycker om människorna runt mig.


Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?

Att jag bryr mig om folk.

Att jag kan vara väldigt virrig och glömsk. I min vilja att bry mig om kan jag kanske vilja för mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0