Coolt!

Det blev Kvarnen igår oxå.... Va ju tvungen att visa Söderbrudarna haket som de bor 5min ifrån. De hade aldrig varit där och jag som bor sjukt långt borta har varit det. En väldigt trevlig tjejkväll, hur skoj som helst. Det var väldigt trevligt att träffa Linda.E och Yolanda. Linda träffar man inte så ofta eftersom hon bor i stan och jag på landet. Fast nu när jag går i skolan i Hanninge så kommer vi säkert träffas lite oftare. Yolanda är brorsans ex. Jättemysig tjej, me lika a lot.

Inne på kvarnen hände en cool grej. Vi stod och hade vårat bästa barhäng, spanade på grabbar och pratade skit. Jag rekar stället och ser en snubbe som faller mig väldans mycket i smaken. Jag viskar detta till både Linda och Yolanda. Eftersom jag står med ryggen mot honom så spanar jag ingenting mer utan jag fortsätter prata med brudarna. Efter en stund kommer han och hans polare fram till oss och frågar om de får prata med oss. Själklart får de det... dum fråga.

Vi börjar prata och det kommer fram att han har stått och spanat på mig. Han tycker jag är asgrym och hur snygg som helst. Wieee vilken grej... Oturligt nog så kommer det fram att han har flickvän och om han inte hade haft det så hade jag varit illa ute, för då hade han förfört mig rejält. Attans bananer...! Men det stoppade inte honom från att fortsätta flörta och börja stå och hålla om mig. Hey, vem är jag att vara moraltant? Kvällen slutade med att de ville att vi skulle hänga med ut till Liljeholmen på efterfest, ingen av brudarna ville haka på så jag fick nöja mig med lite hålla handen.

Snubbar är verligen hala fiskar! Men detta var en väldigt söt hal fisk, han var en spännande sådan oxå.

image99


Nöj dig inte med en torsk! Det finns ju lax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0