Ful sprit!

image103
image104


I torsdags var jag på kvarnen med brollan, Carrolina och henns brolla Adam.... Grymt skoj,
 tyvärr så försökte bartendern lura mig och Carro på varsin fultequila. Nån hade blandat vatten i flaskan,,, urk på burk! Visste inte om jag skulle svälja eller spotta (alltid samma dilemma :)!!)
Vi svalde men det var bland det äckligaste i spritväg jag har druckit.
Carro skulle teckna till bartendern att det var vatten i, men han fattade inte vad hon menade. Då försökte jag säga det till honom. Han blåneka, då tvinga jag honom att dricka själv och då erkände han att det nog var vatten i.
Så fick varsin ny,,, och det var helt ok. Eller ok och ok,,, jag dricker ju egentligen inte tequila om jag inte är jättefull, det var jag ju inte i torsdags. Så den var ju inte så jättegod...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0