Känner mig helt slut...

Att man kan känna sig så uttömd av något. Luften har pyst ut, det är punka på däcket, sylten i munken är borta, vattnet på gräsamattan är bortdunstad. Ja ni fattar grejjen, jag är slut, slut i huvudet. Fast det är en skön känsla. Hade tenta igår... den första! :) Kändes grymt. Fast det är  nog så att antingen hade jag nästa alla rätt eller så hade jag alla fel. hahaha kan ju inte det här med mellanting. Först klar eller sist.... den här gången var jag nästan först. Jag förstår inte att jag lider av den okända sjukdomen ordblindvillinteseomjagharskrivitfel. Det är inte många som har den... men jag är en av de få. Jag kan inte gå tillbaka i ett prov eller stycke och se om jag har gjort något fel. Å saken är det att jag vet att jag minst kommer ha två slarvfel, det är liksom dömt så. Men jag ser inte sådant, det är blankt allt är solklart när jag försöker. Det finns inget bättre svar än det som jag skrev från början.

Därför är jag alltid först ut från alla prov och test, jag kan bara skriva en sak en gång sen spelar det ingen roll hur många gånger jag läser om och försöker se om det är något att rätta.

Aja... spela roll. :) Det brukar gå bra ändå. Sov nästan två timmar igår på dan och kände mig groggy hela kvällen. Idag var det bara att ladda om igen, vi ska ha redovisning imorrn. Wiee... Skoj!

image115

Hahaha... den här fågeln fick representera solna, spånga, tullinge och Trosa i lördags. Jag, Mia, Petter och Andreas visade vart vi bodde...! Gissa vart Trosa låg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0