McGregors X/Y teori!!

Är man negativt inställd till människor omkring en. Man ser bara det onda, man misstänker folk och man tror inte det bästa om dem. Då blir de som man hade tänkt sig. De känner att de lika gärna kan vara sådan som alla andra ändå tror att man är.
Är man däremot postivt inställd till folk och ser det bästa hos dem så blir de oftast sådana.

Den här teroin plus sex andra liknande ska jag kunna redogöra för nästa tisdag!! Alla heter nästan likadant och de går nästan ut på samma sak. Hur ska jag göra för att inte blanda ihop dem?? HJÄLP! Det är ju inte det ända jag ska ha lärt mig heller det är endast en liten del.
Ångrar mig nästan att jag sa att jag ska ha VG på alla kurser under hela utbildningen. Det blir nog många kaffepannor om kvällarna.....

Plugg, plugg plugg..... Det är skoj! Bara lite mycket just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0