Skolan!

Hihi... jag sitter hemma en fredag och pluggar. :) Inte illa pinkat av mig. Jag håller på att lära mig swotanalys, wbs, milstolpeplan och massor av olika teorier.  Det är riktigt skojigt, så här skoj har jag inte haft på jättelänge.

Vi hade handledning med Bosse idag,,, han är en människa som verkligen frågar ut en. Han har åsikter om allt, inte så att han är elak och jobbig. Han kommer med riktigt vettiga saker, (Det är han som har skrivit boken vi använder som kursmaterial) saker som får en att tänka till lite extra. Man använder hjärnan hela tiden. Men han tyckte om vårat arbete, sa att vi hade fattat grejen. Det känns skönt eftersom jag har satt som mål att ha VG rakt igenom skolan.
Det är ju verkligen skumt, det går bara att få VG det finns inget MVG. Det är ju värsta ripoff, man vill ju ha MVG det har ju alltid varit det högsta betyget.




image113       image111     image112




Född som stjärna, var en stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0