Ticks

Det är ganska roligt att alla människor har små ticks för sig. En del kan inte ta i offentliga dörrar, andra drar sig i håret hela tiden. Själv så sitter jag och rynkar munnen ganska ofta. (Frida säger dessutom att jag slickar mina fingrar väldigt ljudligt, men det förnekar jag)
Min lärare i projektarbete har ett väldigt roligt ticks. Eller roligt och roligt, man blir glad och det ser lite sådär gubbmysigt ut.
Han skriver ngt på tavlan, sen går han ifrån tavlan en stund sen går han tillbaks och suddar ut osynliga streck som inte finns. Han kan även göra detta även fast han inte har skrivit ngt... det kan vara på väggen eller på en hylla. Det har verkligen blivit utmärkanade för honom och man sitter och väntar på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0