Tjejsnack V.38

Vilket yrke har du/studerar du till och varför valde du just det? Om du inte, vilket skulle du välja?
Jag studerar Affärsutveckling inom detaljhandeln... Det är en ledarskapsutbildning, och det är riktigt skojigt!! Känner att jag kommer bli en bra ledare,... :)

Trivs du med ditt yrkesval/att du inte valde alls? Varför/varför inte?
Ja... jag trivs. Så fort jag inte trivs så är det dax att byta.

Trivs du på din nuvarande arbetsplats/med dina nuvarande arbetsuppgifter, eller vad du än gör? Motivera!

Jag stortrivs... Både i skolan och på trossen...! Nu är det soft att jobba på trossen...

Vilket yrkedrömde du om att ha när du var liten? Varför just det?
Jag ville bli statsminister eller general. Ville nog bestämma över folk. Leda dem rätt.

Har du möjlighet att göra karriär/vidareutbilda dig inom ditt yrke, och är det viktig för dig att kunna göra det? Varförvarför inte? Är du utan yrke osv, skulle du kunna tänka dig att klättra på karriärsstegen?
Absolut,,, det är bara jag själv som kan begränsa mig nu. Det är inte det viktigaste men jag vill känna att jag kommer så långt jag vill jag tänker inte nöja mig med något bara för att!! Jag kan klättra så långt jag vill!

Tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0