Tjejsnack V.38

Hejsan hej! Ny vecka och jag är hemma och har tid att svara på Tjejsnack direkt på måndagen. Skönt!

Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
Det är Google... Förinställt, har inte brytt mig om att ändra.

Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
På privatadatorn har jag Rich Franklin, för han är toksnygg och på skoldatorn har jag SugerPlumFairy för att de är toksnygga.

Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?
Se neranför! Det är mina bästa vänner minus Malin. Jag och Malin var i Gbg när jag sprang Gbg-varvet och samtidigt så var det eurovisionsongcontest och då fick vi ett mess som de hade arrangerat till oss. Jättesöta. Notera Flanders i bakrunden.

Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
Träd, lite parkering ett berg några buskar och ett hus.

Vad hör du för ljud i bakgrunden?
Just nu är det TopModel.

image101

Mina vänner! Bra vänner! Bästa Vänner!



Kommentarer
Postat av: Flanders

1. Självklart så har jag Google! den är ju ett måste!
2. På bärbara har jag en Vista orginal bild och på Stationära så är bakgrunden bara helt blå.
3. Jag har en döskalle ifrån filmen punnisher.
4. Just nu så ser jag reflektionen av Tv'n i fönstret..
5. Heros som visas på Tv och Lennart som pratar i telefon.

2007-09-05 @ 21:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0