Ute i storstaden....

Shit vilken kväll det blev. Oj oj oj.... inte bra. Eller det var en bra kväll. Hur kul som helst, men jag blev ju så full. Jag och syrran bestämde oss lite halvoplanerat för att åka upp till våran broder som bor i stan. (den stora staden stockholm) Vi är inte så ofta hos våran bror. Men vi åkte alla kommunala transportmedel som finns, och hittade fram utan att ha gått eller åkt vilse en ända gång. Wieehu!

Vi började kvällen ganska sent... vid halv tio tiden kom vi dill Dollys. Fick in gigantiska portioner mat. Starkt som attan. Frida och Philip hade en chilibattle, flip vann med påföljden att han satt och hade ont i magen resten av kvällen. Haha..
Sen gick vi till Tucken det är Flipens stammishak, där var det väldigt viktigt att man inte sa fel saker. Några saker som inte fick nämnas var: Huligan, dumma ord om Hammarby, miller gick inte bra att säga heller och om man sa AIK i något annat sammanhang än slakta AIK så var man körd. Detta förstod ju såklart inte Frida och jag. Stackars brorsan, han hade fullt sjå med att tysta ner oss.

Kvällen slutade ganska blött på kvarnen. Ett tips! Gå inte ut med eran broder om han inte har sällskap av någon polare. Det är väldigt väldigt svårt att ragga med en bror vid sin sida. Uj... så fort någon tittade lite för länge så glodde han surt tillbaka.

Ikväll sitter jag hemma hos Linda på söder. Vi ska ha tjejkväll med utgång. Skoj skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0