Fredag!

Idag är det fredag!! Wieee. Idag så är sista tentan för terminen, wish me good luck. Det känns bra... men det kan ju alltid komma saker man inte har pluggat på. För i ärlighetens namn så känns det som att jag inte har pluggat riktigt ordentligt.. Ihhh eller jag har ju pluggat men det känns kanske inte som att det sitter som det borde. Jag läser och tänker ja men visst det här kan jag ju, men kan jag det verkligen???

Iaf, sen bär det iväg till city, men and Anna ska äta sushi och gå på stan. SEn är det fecke ikväll... Reneé har ju fixat Garbofest åt mig,hon är så söt. Det kommer bli superskoj.

Pöss på er

image255

jajamensan, snart är det den 24:e då vet vi ju vad som händer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0