GarboFest!

Wiee har kommer bilder från Garbofesten, den var grym. Reneé är grymmaste festfixaren ever. I love you, du är bäst. Alla var pruttfulla, alla svängde sina lurviga, Flanders blev machetad av en ninja, Frida gick vilse, Anna somna i taxin, jag missa två av dansgolven, Linda shoota doktorn, Petter gick hem tidigast från Garbos, korven räckte, Frida och Linda mussla, jag kom hem vid tio på morgonen, jag, Anna & Frida var fulla när vi vakna.... det var ett jävla drag!


Reneé har inhandlat massor av godis!



Anna på G, Anna och Korven, Reneé är söt, Anna arg, godisskålen



Festare, Frida, Johan, Me



Skuggan på G hem, Trumslagarpojken, bakis1, bakis2, bakis 3 och 4




Kommentarer
Postat av: anna

tur att det inte va några bilder från garbo! Jag ska aldrig mer gå ut! jag snacka med sofia nyss, och nej jag kan nog aldrig mer visa mig ute! =)

2008-04-27 @ 18:46:19
URL: http://annabananaandthecity.blogg.se
Postat av: emily

De va as kul :) hahaha! Var ska du praktisera nu??
Kraam e

2008-04-28 @ 10:04:48
URL: http://emslo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0