Jag ska mööööööööörda dig!

Ikväll har jag gråtit, å inte för att jag blev sådär sentimental upprörd som jag brukar bli när jag tittar på "sorgliga" amerikansk serier eller dokusåpor. Utan för att det på riktigt hände en sak som gjorde att jag trodde att Flanders skulle råka illa ut. Ahhh vad skulle jag ha gjort om det hade hänt honom ngnt`? Han är ju inte mitt allt men han betyder ju så JÄVLA mycket för mig.

Detta hände:
Vi var på fest i Tumpa, ratirajraj. Frid och fröjd... Sen skulle vi åka till Södertälje på en annan fest. Så vi går till pendeltågen. Det går inge pendeltåg på assalänge... tumtidum tänker vi. Aha vi kan ju ta en Taxi. Så vi går och frågar hur mkt det kostar till Södertälje och så hoppar vi in en. Shit va soft, vi kommer dit direkt tänker vi.

Efter cirka fem minuter öppnar Flanders en öl. Taxichaufförern lackar ur på en gång. Inte hej ursäkta mig men man får inte dricka i bilen... utan han börjar tjafsa om att om det spills så måste han sluta köra för kvällen och blablabla. Flanders börjar tjafsa tillbaka lite och säger lite på "skoj" att men släpp av oss om det är så svårt att va trevllig. Efter ett tag kan inte jag hålla käften så jag börjar undra vart någonstans man kan får reda på att man inte får dricka i en taxibil, eftersom jag har läst lite juridik så undrar jag vart någonstans i avtalen som man kan läsa om detta. Eftersom det i bilen inte fanns en ända förbjuds skylt. Då säger puckot att det står på hemsidan. Så innan vi hoppa in i taxin så tycker han att vi skulle ha läst reglerna på hemsida om att man inte får dricka i bilen. Döööhhh för det gör ju två fulla nötter? Eller inte

Efter mkt tajs så säger både jag och Flanders på allvar att han får släppa av oss eftersom han börjar bli riktigt otrevlig och aggresiv. han stanner bilen i höjd med Salem och vill ha betalt, då säger Flan att eftersom vi inte kommer dit vi ville så vill vi inte betala. Då skriker taxichaffören att flanders är dumihuvdet och att vi som är så sjukt fulla inte ska åka taxi för att vi inte kan bete oss. Då undrar jag lite snällt att om det är förbjudet att åka taxi full??? då skriker han åt mig att hålla käften. Ehhh... tänker jag. Sen puttar han flanders i framsätet och Flan lackar ur och börjar mucka tillbaka lite hotfullt. Då försöker jag verkligen säga till chauffören att lugna ner sig och att jag kan betala eftersom jag inte vill att det ska hända flan ngt. Men den CPchauffören skriker åt mig att lugna ner mig och hållla käften när det i själva verket var så att jag bara ville pröjsa och dra därifrån, men eftersom att han tydligen inte respektera kvinnor så kunde han inte ta och lugna ner sig för tre sekunde roch lyssna. Om han hade gjort det så hade han ju fått betalt. Istället så flyger han ur bilen och går runt bilen och sparkar Flanders på handen.... då är jag nästa i upplösningstillstånd för jag ser bara honom hoppa ur bilen med en påse med okänt innehål och är på väg till Flan. Jag var livrädd att han hade något vapen eller dylilkt med sig för att försvara sig. Det uppkom lite tumult flanders börjar skrika att han har rint snute och så låtsas han prata med någon och  börjar beskriva vad som har hänt. det som är bra med Flan är att han hota inte, han slog inte utan han bara vänta och såg vad chauffören skulle göra. På väg ifrån bilen så var jag så uppskakad just för att jag trodde flan verkligen skulle råka ut för ngt hemsk så jag börja få panik och börjar gråta.

Som tur är var vi i Salem, flans gamla hoood så vi drog och gömde oss i ngt bostadsområde och hoppa runt i buskarna. Sen ringde vi efter en annan taxi fast från ett annat bolag, och han var typ den schystase snubben istan... det var tur för jag ville nästa aldrig se en till chaufför:

Ett råd, åk inte med Taxi Botkyrka
Åk med Taxi Södertälje...

nu är det sängen. jag är så trött... missa jag ngt flan??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0