Liten och rädd i stora världen...

Idag smäller det, första LIAdagen på Icashuvudkontor. Ihh nervös? inte ännu faktiskt... men jag lär väl blir. Det är väldigt skönt att Biggan och jag ska på samma ställe, vi kommer rocka fett. Det svåraste hittills har varit vad man ska ha på sig. Jag har aldrig jobbat på kontor förut, vad har man på sig då? jag tog svarta byxor och min grårandiga lite finare tröja... eller finare och finare. Jag ser prober ut men inte för overkill, måste ju ändå kännas som att det är jag som kommer. Tänkte satsa på någon liten klänning imorgon... men jag ska spana in vad de har på sig idag.

image272

Nervös jag? Snarare livrädd om man ska döma efter ansiktsuttrycket imorse... pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0