Skit SL!

Försening igår - personalbrist. Hann precis med tåget hem till Trosa, fick springa

Försening idag - oj, tåget går sönder i Flemingsberg. Tas ur trafik, ni får ta nästa. Nästa är 7min försenad. Nämen hoppsan fick jag springa idag igen, men hann jag med den bussen??? Nääää skulle inte tro det, missa den med ca 45sek. Fick vänta i över en halvtimme på nästa buss. Bajs!

Det har dessutom varit förseningar hela vecka sträckan älvsjö - handen så man har fått vänta i ca 5-6min extra i Älvsjö... men det känns inte lika farligt eftersom man förutsätter att tågen är försenade och tar ett tidigare tåg om mornarna. Vad är det??? Man förutsätter,,, och det blir ju så. Varenda morgon!!!!!!!!!!!!!!


SKIT SL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0