Typiskt!

idag så förbättra jag min tid i spåret... båda varven var drygt 1min snabbare, vad tror ni att jag då gör??? Ehh jag nollställer klockan innan jag har fört in det i träningsdagboken. vilken nöt jag är. Hatar när man gör så, man kan gå och känna sig irreterad på sig själv i flera timmar. Som tur är går det över. Men det gnager lite, lite, litegranna fortfarande.
UhUh... gulligaste händelsen i spåret, sprang förbi en mamma med hennes två barn. det ena var så litet så hon/han satt kvar i barnasadeln på cykeln. När jag precis var i jämnhöjd men ungen så börjar den vinka helt frenetiskt och skrattar och ler jättegulligt. Det var precis innan spurten så det var välbövligt. åhhh ibland är ungar söta, men bara ibland. :)

Kommentarer
Postat av: Flanders

Jag springer också iväg fort när jag ser en unge vinka åt mig!!

Dom e galna dom små liven, lite som Dvärgar fast mindre!!

2008-04-30 @ 16:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0