vuxen jag`?

Vaknar i tid,
går upp i tid.
Har stakat ut en plan för hela dagen...
1. Vakna, äta frulle och dricka en latte. (färdig)
2. Cykla till frisören.
3. Städa eller åtminstonde dammsuga, fast då kommer jag städa om jag känner mig
4. Cykla till återvinningsstationen
5. Plugga, plugga, plugga.......!
6. Träna
7. Handla
8. Äta middag med Fridlurken?

8:an är lite frågetecken... Jag vill även åka och dricka vin hemma hos Petter, men jag jobbar imorgon så det kan bli lite jobbigt. Det tar ju ändå 2timmar att komma hem. Smartast är ju att stanna hemma i Trosa. För då kommer jag spara pengar, inte tulla på min kondis och jag kommer kunna jobba bättre imorgon.

What to do? What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0