blåååbbbäääär!

jag skulle behöva ha en inredningsmänniska hem till mig,,, inte för att jag behöver någon hjälp att hitta en schyst stil till hemmet. Utan mer för att jag skulle behöva få några saker att försvinna lite sådär finfint... jag har ett par saker jag inte kan eller vill slänga men som inte har någon direkt plats i lägenheten, för att det just inte finns någon.

* Micron -  Står just nu under kontoret och samlar damm. Jag har inte använt den på sjukt länge men den dagen jag gör mig av med den är väl samma dag jag behöver micra ngt....
* Nya Tiffanylampan jag ärvde av farmor-  Jag har en redan hänger i vardagsrummet och den passar grymt bra. Jag kan ju inte hänga en supersnygg tiffanylampa i hallen eller badrummet så just nu ligger den på hallgolvet i brist på annan bostad. Lampan har jag velat ha ända sedan jag var pytteytteliten så den måste vara kvar.
* Allt i min minigarderob! jag behöver utöka den till minst det trippla.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är lösningen på ditt problem! jag är bäst på att trolla bort grejer! jag hittade gardinerna högst upp i garderoben under shortsen!? (du vet dem som va borta) och micron kan du ju ha som nattduksbord..jag har hört att det är skit bra! =P

2008-08-22 @ 19:38:24
URL: http://annabananaandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0