hallooon

så, klappat och klart!

jag löste det såhär...

* micron -  Anna, jag snodde din idé efter första besöket hemma hos dig :) Men så köpte jag en större säng och då fick det inte plats att ha det så. Nu städa jag upp i min garderob och ställde in den där. Varpå problemet med att jag behöver en större garderob kvarstår.... men den dörren går ju iaf att stänga.

* tiffanylampan - Den ligger i fridas bil på väg till mammas vind, det är tur att de har ett stort hus där man kan gömma lite saker. Det gäller bara att komma ihåg vad man lägger dit. :)

Sen har jag varit väldigt duktig och städat ur kylskåpet, alla köksskåp och tvbänken. Sen fixa jag min enda växt och piffa till den lite. Nu ska jag bara vänta på att få i lite ström i MP3an så ska jag iväg och träna och återvinna lite glas och papper. Shit vad jag har varit effektiv denna söndag, med tanke på att jag jobba även till klockan tre. :)

Puss i ljumsken på er allesammans...

GLÖM INTE ANKAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0